Project Manager – branża meblarska

Zakres obowiązków:

  • Realizacja projektów inwestycyjnych w zakresie wyposażenia meblowego,
  • Stały nadzór nad projektem, jego realizacją i budżetem,
  • Rozmowy z klientami w celu zrozumienia ich oczekiwań i wymagań dotyczących projektu,
  • Przeprowadzanie analizy funkcjonalnej, estetycznej i budżetowej,
  • Identyfikacja etapów projektu oraz zasobów potrzebnych do ich zrealizowania,
  • Zapewnianie skutecznej komunikacji pomiędzy różnymi działami zaangażowanymi w projekt (projektanci, wykonawcy, dostawcy),
  • Monitorowanie postępu prac i identyfikowanie ewentualnych problemów, kontrola budżetu,
  • Identyfikowanie oszczędności lub potencjalnych dodatkowych kosztów,
  • Zapewnianie zgodności projektu z wymaganiami klienta,
  • Negocjacje z klientem w sprawie zmian projektowych, kosztów, harmonogramu,
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami, dbanie o ich satysfakcję,
  • Przygotowywanie regularnych raportów dla klientów i kierownictwa,
  • Informowanie o postępie prac, problemach i rozwiązaniach.

Nasze wymagania:

  • Udokumentowane min. 5 letnie doświadczenie w pracy w charakterze Project Managera,
  • Znajomość pakietu Office  ( w szczególności Excel),
  • Obsługa programów do projektowania z rodziny CAD (warunek konieczny),
  • Umiejętność czytania rysunków i dokumentacji technicznej (warunek konieczny),
  • Znajomość języka angielskiego (minimum B2),
  • Samodzielność w realizacji zadań,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Umiejętności pracy pod presją czasu.

Mile widziane:

  • Wykształcenie wyższe techniczne,
  • Doświadczenie w branży meblarskiej (wnętrza hotelu, sklepów, przestrzeni publicznej).

To oferujemy:

  • Pracę na pełen etat w stabilnie rozwijającej się firmie o wysokiej pozycji w branży,
  • Możliwość rozwoju osobistego,
  • Wynagrodzenie 8 000–12 000 zł brutto,
  • Konkurencyjne wynagrodzenia  powiązane  z wynikami prac,
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub kontrakt B2B,
  • Prace nad ponadprzeciętnymi projektami,
  • Prace w firmie o unikatowym profilu produkcyjnym,
  • Benefity – karty sportowe oraz ubezpieczenie na życie.

    Imię:
    Nazwisko:
    E-mail:
    Adres:
    Numer telefonu:
    Treść:

    List motywacyjny

    Nasi klienci

    Naszym atutem jest duża liczba zleceń zrealizowanych na terenie całej Europy i poza jej granicami. Każdy Klient jest dla nas ważny, a jego satysfakcja z efektów naszej pracy to cel istnienia firmy. Mamy nadzieję, że również Państwo dołączą wkrótce do stale powiększającego się grona Klientów firmy Armet Bis. Zapewniamy atrakcyjne warunki współpracy oraz indywidualne podejście do każdego zlecenia.

    Port lotniczy
    Alexander
    ATC Cargo
    NDI